czwartek, 17 listopada 2016

Podsumowanie jesiennego wyzwania jestrudo

Cześć,
Jestrudo to moje takie prywatne "guru" fotografii. Kiedy zaczynałam swoją przygodę z dokumentowaniem swojej codzienności i zaczęłam częściej robić zdjęcia, podczytywałam Natalię regularnie. Nie mogło więc zabraknąć i mojego podsumowania.

1. Moje miejsce - cudowne miejsce, gdzie powietrze pachnie, trawa zieleni się szybciej, a i śnieg zostaje dłużej. Taki widok mam z okna, gdy przyjeżdżam do rodziców. Och, jakże żałuję, że nie mogę go podziwiać każdego dnia.

3. Zjem cię - zamarzyła mi się martwa natura. Tym bardziej, że jesienią jabłka mogłabym jeść tonami :)

4. Drobny szczegół - który uwielbiam, który mnie uspokaja i zachwyca, to krople deszczu na szybie i odbijające się w niej światła ulicy. Spędzam godziny obserwując to  zjawisko.

5. Wyjątkowe przedmioty w mom życiu. Zresztą jak mój mąż ;). Podchodzą również pod zadanie Gadżet, bo nigdy się z nimi nie rozstaję. Uwielbiam je! :)

8. Tylko rano mam odrobinę czasu dla siebie. Wyrywam te chwile z całego dnia i upajam się nimi...

9. Ulubione kakao serwuję sobie w soboty po skończonym ogarnianiu domu. Dla takiej nagrody warto się napocić. Pychota!

12. Noszę się od czasu do czasu jak najlepsza czarownica w mieście :) 

13. Najważniejsze jest (jeszcze!) niewidoczne dla oczu ;)

14. W dłoniach moich nektar bogów <3 p="">

Wyzwanie było wspaniałe! Nie mogę uwierzyć, że to już koniec, że tak szybko minęło te półtorej miesiąca. Warto było uwiecznić tę piękną jesień. Za rok będzie co wspominać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 PoMajemu , Blogger