poniedziałek, 2 stycznia 2017

Witaj Nowy Roku


Czas mija zbyt szybko. Kolejny rok zatrzasnął za sobą drzwi, a nowy właśnie nieśmiało przechodzi przez próg. Rozgląda się, próbując ukryć coś za plecami. Ciekawe co nam przynosi.

2016 powodów do uśmiechu

To był wspaniały rok. Spełniły się moje wielkie marzenia. Byłam w swojej pierwszej zagranicznej podróży, leciałam samolotem, jechałam pociągiem, piłam gorącą herbatę, patrząc w gwiazdy. Mam wokół siebie cudownych, kochających ludzi. Nie jest ich wielu, ale zostali ci, na których widok serce bije mi mocniej. Odnalazłam swój sposób na planowanie, odważyłam się wyjść do obcych z aparatem, rzuciłam pracę, która była kolcem wbitym w moją duszę. Przeżyłam tysiące wspaniałych małych chwil, które zapisałam i dzięki temu pamiętam o nich. Jestem tak bardzo wdzięczna za tamten rok, że nie sposób wyrazić tego słowami. Wystarczy, że myśląc o wszystkich tych rzeczach na moich ustach czai się uśmiech, a serce rośnie niczym gąbka nasiąknięta miłością.


2017 cudów, które mnie spotka

Wierzę, że to będzie równie wspaniały czas. Czas miłości, bliskości, radości, które będę dzielić z najbliższymi. Czas odpuszczania i godzenia się. Czas dobrych zmian. Nie mam planów. Zamierzam łapać cuda, które są na wyciągnięcie ręki.



A jak u Was z noworocznymi planami? Planujecie czy wolicie, tak jak ja, brać od życia to, co przyniesie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 PoMajemu , Blogger